tisdag 9 mars 2010

(7) have you seen my sister Evelyn?

Testade lite rosa kläder förut. Har ett par grymma ravebrallor jag fick av H en gång. Har inte haft dem så mycket eftersom de dels är rätt stora, men, framför allt, alla spexiga remmar tenderar fastna i saker. Främst stolar. Både på stationära platser och tåg och bussar. Första gången jag hade dem på mig åkte jag iväg med tåg. Fastnade förstås i ett par säten jag gick förbi och framför allt när jag skulle resa mig och gå av. Liksom "kom nu lilla snöre, KOM DÅ FÖR FAN VI SKA AV".

Funderar på att ha en rosa utstyrsel på uni någon dag. Så kan de blickmobba mig lite mer. Hihi.

Ska försöka få upp en bild (mmm jag vet, det är många sådana löften i luften). Reddade en snabbtagen bild lite för att göra den acceptabel. Blurrade lite könsorgan. Dock försvann bilden spårlöst fastän jag sparade den.

(gör om gör rätt kanske du tänker nu. Och det ska jag minsann. Och se, skåda miraklet, jag lyckades. Kan förresten garantera att ni inte vill se hur den där vita tröjslamsan ser ut i sin helhet (helhet är dock inget superpassande ord). Tyckte att den passade mobboutfitten men H var väldigt tveksam. Men tveksamheten kanske är meningen?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar